2013. október 25., péntek

Pééénteeek!!!

Sziasztok!
Remélem hiányoztunk már! Nem nagyon írtam mostanában, de azért higgyétek el, hogy igyekszem...
Kedden szintén voltunk oviban, és megint tök jól sikerült. Már teljesen összeszoktunk a kicsikkel,- (két nap alatt nem rossz teljesítmény!)- és mindegyikőnk szerzett egy "legjobb barátot" magának.

Szerdán itt nálunk Salgótarjánban az Október 23-i forradalomról emlékeztünk meg úgy, hogy futottunk kb. 1.5 km-t. Én személy szerint nagyon elfáradtam.... Nem vagyok jó kondiban. :) De nem is ez a lényeg, hanem, hogy kifejeztük a tiszteletünket azok felé, akik ki akarták harcolni nekünk a "szabad országot", és nekik is hála, sokkal nagyobb szabadságunk van már nekünk, mint ami nekik volt.

Csütörtökön elkezdtük megírni a forgatókönyvet és az élménybeszámolónkat, amivel mára már végeztünk is. Végre nem az utolsó pillanatra hagyjuk a dolgot. Tanultunk a hibánkból.

Végül pedig péntek, azaz a mai nap... most éppen itt ülünk egy szobában, és a kvízen dolgozunk (...én meg a blogot írom...) ma estére meg is leszünk mindennel, és a hétvégénk szabad lesz. Aztán pedig élvezhetjük a szünetünket! Persze azért nem felejtkezünk meg közben sem a versenyről, és igyekszünk közben is frissen tartani az oldalainkat!

Mára ennyi! További szép napot nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése